Administratieve dienstverlening

 
Hieronder treft u een beknopte uiteenzetting van onze dienstverlening:
  • begeleiden van en assistentie bij de inrichting van (geautomatiseerde) administraties;
  • wegwerken van achterstanden in administraties;
  • samenstellen en beoordelen van de cijfers van financiële overzichten en de jaarrekening;
  • opstellen en beoordelen van financierings- en liquiditeitsbegrotingen en ondernemersplan;
  • begeleiden en adviseren van startende ondernemers;
  • ondersteuning bij het inrichten van de boekhouding en het opstellen van het rekeningsschema;
  • advies bij de keuze van software;
  • verzorgen van de financiële administratie en het hieruit samenstellen van de jaarcijfers;
  • beoordelen van de door de ondernemer opgestelde administratie en het hieruit samenstellen van verkorte jaarcijfers voor bank en fiscus.
 
Wellicht bent u geïnteresseerd in een nadere kennismaking met de bovenstaande dienstverlening van RGS administraties. Aarzel dan niet en bel of voor een oriënterende afspraak. Wij nemen dan kosteloos en vrijblijvend alle tijd voor u om te bekijken wat we voor u kunnen betekenen.