Administratieve dienstverlening

 
Hieronder treft u een beknopte uiteenzetting van onze dienstverlening:
  • begeleiden van en assistentie bij de inrichting van (geautomatiseerde) administraties;
  • wegwerken van achterstanden in administraties;
  • samenstellen en beoordelen van de cijfers van financiële overzichten en de jaarrekening;
  • opstellen en beoordelen van financierings- en liquiditeitsbegrotingen en ondernemersplan;
  • begeleiden en adviseren van startende ondernemers;
  • ondersteuning bij het inrichten van de boekhouding en het opstellen van het rekeningsschema;
  • advies bij de keuze van software;
  • verzorgen van de financiële administratie en het hieruit samenstellen van de jaarcijfers;
  • beoordelen van de door de ondernemer opgestelde administratie en het hieruit samenstellen van verkorte jaarcijfers voor bank en fiscus.
 
Wellicht bent u geïnteresseerd in een nadere kennismaking met de bovenstaande dienstverlening van R&S administraties. Aarzel dan niet en bel of voor een oriënterende afspraak. Wij nemen dan kosteloos en vrijblijvend alle tijd voor u om te bekijken wat we voor u kunnen betekenen.